Inspiracje na Weekend

Tak jak pisałam, przesunięcie Inspiracji na Weekend spowodowane było wycieczką do Reykiaviku. Fotorelacji niestety nie będzie, bo to nie był wypad turystyczny:) na ten przyjdzie jeszcze czas:) mam nadzieję:)

Dziś mało słów, za to dużo zdjęć:) 
To co miałam zaplanowane niestety nie wypaliło z powodu kiepskiej pogody...ale i tak się nie nudziliśmy:) 

Pierwsza propozycja dla starszych dzieci, ewentualnie do wykonania przez rodzica. Zastosowań planszy, którą widać poniżej jest masa. My wykorzystaliśmy do snapping game:) Zabawa polega na przyklepywaniu podanego przez osobę prowadzącą obrazka - kto pierwszy ten lepszy:)

A planszę przygotowujemy tak:

Potrzebne są kredki i kartka:)


Odrobina zdolności do narysowanie choćby kredki lub kwiatka:)


Coś do zajęcia młodszych graczy:P


Trochę pomysłów...


I gotowe:)



Taką planszę można też wykorzystać do nauki maluchów:)
Ignaś już gra, Hania dopiero się uczy wskazywać poszczególne przedmioty:) 

Druga propozycja to strzał w kolana dla tych, którzy lubią porządek....


Potrzebne są:
Farby nietoksyczne
Pojemnik z wodą
Papier toaletowy do wytarcia rąk
Kartki do malowania
Włóczka do malowania
















A na koniec kąpiel:)



Malowanie palcami to wyzwanie...sprzątanie po tym, to jeszcze większe wyzwanie:) ale ile frajdy:)))

Przepraszam za jakość zdjęć, ale mój obiekw i zdolności nie dają rady przy tak kiepskim świetle....

Za tydzień coś wyjątkowego:)
Będzie gościnnie:)

Pozdrawiamy i wracamy wygrzewać się w słońcu:) trzeba wykorzystać każdy skrawek słońca:)












7 komentarzy:

  1. Uwielbiamy rysować i malować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne pomysly ! My tez wlasnie malowalysmy :) pozdrawiam ! Ps zazdroszcze slonca !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym ciągle malowała, ale ten bałagan - nie przeraża mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D artystyczny bałagan! Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uskuteczniamy malowanie palcami minimum raz w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehe widzę, że sprytnie usadowiłaś dzieciaki na kafelkach :) Nie podjęłabym sie sprzątania dywanów po takiej zabawie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczynam przygotowywać planszę. Jest świetnym pomysłem. Jedna plansza, a wiele zastosowań. Super. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz niebędący obelgą dla mnie i moich czytelników jest ważny i mile widziany! Dziękuję za "nakarmienie" mojego bloga:)